Termeni și condiții de vânzare

 Ultima actualizare: 01.02.2022

 Notă:
  • CITIȚI CU ATENȚIE ACESTE "Termeni și condiții de vânzare" ÎNAINTE DE A COMANDA PRODUSE DE PE SITE-UL NOSTRU.

  • PENTRU O COMANDĂ EFECTUATĂ SE VA CONSIDERA CĂ TERMENII DESCRIȘI MAI JOS AU FOST ACCEPTAȚI DE DVS.

 

 DEFINTII

  • SNEAKERDDICT, "noi", "al nostru" societatea SC SNEAKERDDICT S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Aleea Poiana Cernei Nr.4, bloc E4, Scara 1, cod postal 61552 sector 6, Bucuresti, Romania, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/19220/2021, cod unic de înregistrare fiscală RO42869263, telefon 0755 858 943, e-mail sneakerddict@gmail.com
  • Dumneavoastra, "dvs": persoană fizică cu capacitate de exerciţiu deplină (are vârsta de minim 18 ani), sau o persoană fizică ce acționează prin intermediul unei persoane autorizate, (2) o persoană juridică sau (3) o entitate legal înființată, fără personalitate juridică dar având capacitatea de exerciţiu deplină conferită de lege pentru a încheia acte juridice, ce accesează site-ul nostru, îndiferent dacă și-a făcut sau nu cont.
  • Produse: orice produs listat pe site-ul nostru, inclusiv produsele menționate în cosul de comandă, care urmează a fie furnizat de către SNEAKERDDICT catre dvs, ca urmare a rezultatului comenzii facute de dvs pentru care se va emite o factura. Toate produsele prezentate pe site-ul nostru sunt disponibile în limita stocului fizic disponibil, cu mențiunea că SNEAKERDDICT are actualizări de stoc frecvente, iar unele produse pot să fie indisponibile pe site din cauza desincronizării temporare dintre site și gestiunea fizică a produselor.

     

    Cuprins

    1. Care este scopul aceste pagini ?

    2. Aplicabilitate

    3. Plasarea de comenzi pe site

    3.1 Eligibilitate

    3.2 Cum se comandă

    3.3 Dreptul nostru de anulare a comenzii

    3.4 Verificarea datelor

    3.5 Riscul de pierderi

    4. Preț și plăti

    4.1 Metode de plată

    4.2 Procesarea plăților

    4.3 Prețuri și moneda de plată

    4.4 Expedieri și livrare

    5. Returnări și anulare

    5.1 Anulare comandă înainte de expediere

    5.2 Returnarea comenzilor după livrare - produse defecte/neconforme

    5.3 Returnarea comenzilor după livrare - orice altă situație

    5.4 Rambursare

    6. Alte dispoziții importante

    1. Care este scopul acestei pagini ?

     Acest document este menit să explice care sunt termenii si conditiile de vanzare pe site-ul nostru. 

     

    2. Aplicabilitate

    •  Acești "Termeni si conditii de vânzare" vi se aplica dvs deoarece utilizați un site web SNEAKERDDICT, o experiență digitală, o platformă de socializare, o tehnologie portabilă sau unul dintre celelalte produse sau servicii ale SC. SNEAKERDDICT S.R.L.
    • Acești "Termeni si conditii de vânzare"  creează un acord obligatoriu din punct de vedere juridic între dumneavoastră și SNEAKERDDICT și afiliații săi (la care ne putem referi ca „SNEAKERDDICT”, „noi”, „pentru noi” sau „al nostru") cu privire la comenzile plasate pentru produsele disponibile pe site.
    •  SNEAKERDDICT poate revizui acești "Termeni si conditii de vânzare" fără notificare prin publicarea unei noi versiuni a acestora pe site-ul nostru. "Termeni si conditii de vânzare" postate pe site în momentul în care plasați comanda vor fi aplicate pentru respectiva achiziție.

    Vă rugăm să citiți cu atenție acești "Termeni si conditii de vânzare" și să verificați dacă detaliile comenzii dumneavoastră sunt complete și corecte înainte de a trimite comanda.

    Termenii de utilizare și Politica de confidențialitate SNEAKERDDICT sunt incluse aici:

     

    3. Plasarea de comenzi pe site

    3.1 Eligibilitate 

     Produsele nostre sunt destinate persoanelor de orice varsta dar pentru a plasa o comandă pe site-ul nostru, trebuie să fiti major de vârsta (minim 18 ani).

    Nota: Este interzisa revanzarea produselor cumparate de pe site-ul nostru folosindu-va de orice serviciu/platforma proprietate a SC SNEAKERDDICT SRL.

    3.2 Cum se comanda

    •  Aveți nevoie sa completati datele personale,  adresă de e-mail si numar de telefon pentru a plasa o comandă și poate fi necesar să vă setați browserul să accepte atât cookie-uri (funcționale) cât și ferestre pop-up pentru a putea folosi toate funcționalitățile site-ului, care include proiectarea de articole personalizate, adaugare articole în coșul de cumpărături și finalizare comanda.
    • Când plasati o comandă, vă vom trimite un e-mail prin care vă confirmăm primirea comenzii. Acceptarea comenzii de către noi are loc atunci când produsele vă sunt expediate - vă vom trimite un e-mail prin care vă vom confirma că produsele au fost expediate. În acest moment,  acești "Termeni si conditii de vânzare" devin activi si aplicabili pentru vvs si pentru noi. Vă recomandăm să imprimați sau să descărcați o copie a acestor "Termeni si conditii de vânzare"  precum si a confirmării comenzii pentru referințe ulterioare.
    • Dacă nu putem să vă furnizăm un produs, vă vom informa corespunzator pe mail. Comanda nu va fi procesata.
    • Din motive de securitate, vă recomandăm să vă deconectati de pe site-ul nostru daca nu-l folositi și să nu setați opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu urmatoarele cerinte de securitate (să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

     

     3.3 Dreptul nostru de anulare a comenzii

    • Onorarea tuturor comenzilor se face in functie de disponibilitatea produselor.
    • Ne rezervăm în mod explicit dreptul de a nu accepta comanda dumneavoastră din orice motiv. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula o comanda printr-o notificare scrisă adresată dumneavoastră în următoarele situații, fără a fi responsabili pentru orice daune sau costuri, altele decât rambursarea oricărei sume primite de la dumneavoastră cu referire la comanda pe care am anulat-o:
      • produsul nu este disponibil/in stoc;
      • informațiile dvs. de facturare nu sunt corecte sau nu pot fi verificate;
      • comanda dumneavoastră este semnalată de sistemele noastre de securitate ca o comandă neobișnuită sau o comandă susceptibilă de fraudă;
      • plata prin transfer bancar nu este primită în termen de 7 zile calendaristice de la primirea comenzii;
      • credem că aveți sub vârsta de 18 ani;
      • a apărut o eroare la prețul afișat pe site;
      • nu am putut livra la adresa furnizata de dumneavoastra;
      • din cauza unui eveniment pe care nu-l putem controla (vezi mai jos)
      • în caz de o greșeală de ortografie, preț sau alte erori sau greșeli de pe site.
    • Evenimente in afara controlului nostru:

    Un eveniment pe care nu-l putem controla înseamnă orice act sau eveniment de care nu putem fi responsabiliti in limita rezonabilului precum greve, blocaje, proteste, revoltă, invazie, pandemii, atac terorist sau amenințare de atac terorist, război (indiferent dacă sunt declarate sau nu) sau amenințare de război, incendiu, explozie, furtună, inundație, cutremur, pandemie sau alte dezastre naturale sau defecțiunea rețelelor de telecomunicații publice sau private.

    Dacă are loc un eveniment în afara controlului nostru care afectează îndeplinirea obligațiilor noastre conform acestor "Termeni si conditii de vânzare":

    a) Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă anunța și

    b) Obligațiile noastre conform acestor "Termeni si conditii de vânzare" vor fi suspendate, iar timpul de îndeplinire a obligațiilor noastre va fi prelungit pe durata evenimentului în afara controlului nostru. În cazul în care evenimentul în afara controlului nostru afectează livrarea unui produs către dvs., vom aranja o nouă dată de livrare cu dvs. după încheierea evenimentului în afara controlului nostru. Puteți anula comanda dacă are loc un eveniment în afara controlului nostru și nu mai doriți să furnizăm produsele.

    Vă rugăm să vedeți si  drepturile dvs. de anulare detaliate in acest document.

     

    3.4 Verificare datelor

    •  Când ne trimiteți comanda, este posibil să efectuăm câteva verificări înainte ca aceasta să fie îndeplinită. Aceste verificări pot include verificarea adresei dvs. și verificarea fraudei. Efectuăm verificări parțial automatizate asupra tuturor achizițiilor pentru a filtra tranzacțiile neobișnuite sau suspecte sau tranzacțiile care pot fi identificate ca susceptibile de fraudă. Suspectele de fraudă pe site vor fi investigate și, dacă este necesar anuntate catre organele abilitate. 

     

    3.5 Riscul de pierderi

    • Riscul de pierdere pentru produsele achiziționate online vă vor fi transmise dupa confirmarea dvs de primire a acestor produse. Procesul de livrare a produselo va incepe din momentul in care plata integrala a fost facuta. 
    • Pentru produsele ridicate personal de catre dvs,  riscul de pierdere pentru produsele achiziționate devine responsabilitatea dvs din momentul in care ati efectuat achizitia lor iar produsele nu se mai afla in posesia noastra.
    • SC SNEAKERDDICT SRL  are obligatia sa va instiinteze de AWB-ul curierului, dupa ce plata integrala a produselor comandate a fost confirmata; prin acest lucru se asigura in mod transparent pentru dvs cat si noi unde se afla produsul comandat. 

     

    4. Pret si plati

    4.1 Metode de plata 

    Metodele de plata acceptate de catre site-ul nostru sunt:

    • Plata card bancar de credit/debit: VISA sau MASTERCARD
    • Plata numerar la ridicarea personala a produsului

    Platile efectuate cu cardul bancar vor fi procesate prin Netopia Payments, toate tranzactiile fiind 3D-Secure. 

    Nu acceptăm nicio altă metodă de plată decât cele enumerate mai sus.Vă rugăm să nu încercați să plătiți prin altă modalitate decât cea specificată.

    Dacă o faceți, nu vom fi răspunzători pentru pierderea plății sau orice alte daune care ar putea rezulta din această acțiune.

    Toate produsele de pe site pot fi  fi cumparate fie online cu plata card bancar sau plata in numerar la ridicarea fizica.

     

    4.2 Procesarea platilor

    • Datele cardului dvs de plată nu vor fi accesibile si nici stocate de SC SNEAKERDDICT SRL, ci doar de către: 
      • Netopia Payments ca procesator de plăți, societate constituită și care funcționează conform legislației din România, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4A, et. 4, sector 2, 020335, BUCUREȘTI, CUI RO43131360,  înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/12763/2020
                      ȘI
      • Banca Transilvania ca furnizor de servicii bancare, societate constituită și care funcționează conform legislației din România, cu sediul în Cluj-Napoca, Cluj, str. Calea Dorobantilor nr. 30-36, CUI 5022670, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J12/4155/1993.
    • Cu excepția produselor precomandate, dacă plătiți cu cardul de credit/debit, vom deduce suma datorată din contul dumneavoastră de îndată ce comanda dumneavoastră a fost confirmata si urmeaza a fi data la curier pentru a fi livrata.
    • În cazul în care nu a fost primită nicio plată în termen de 7 zile calendaristice de la trimiterea comenzii, achiziția dumneavoastră va fi automat anulată.
    • Plățile pot fi procesate numai dacă informațiile de facturare pot fi verificate. 

     

    4.3 Preturi si moneda de plata

    • Prețurile produselor afișate pe site-ul nostru includ taxa pe valoarea adăugată (TVA), după caz. Tarifele de livrare se aplică pe comandă.
    • Prețurile sunt exprimate în moneda oficiala a Romaniei.
    • Prețul total specificat în ecranul final de check-out include taxele și costurile de transport. Acest preț va fi înregistrat în confirmarea comenzii, pe care vă recomandăm să o tipăriți sau să o descărcați pentru referință ulterioară.
    • Dacă plătiți cu cardul de credit, suma totală pentru întreaga comandă va fi reflectată în extrasul dvs.bancar  în moneda oficiala a Romaniei.
    • Prețurile produselor vor fi cele afișate pe site. Prețurile se pot schimba din când în când, dar modificările nu vor afecta nicio comandă pe care am confirmat-o deja catre dvs.

     

    4.4 Expediere si livrare

    • Nu livrăm în sărbătorile legale. Vă rugăm să consultați sectiunea "Expediere si livrare" a site-ului nostru pentru timpii și metodele de livrare disponibile.
    • Putem onora o comandă doar la o adresă de livrare existenta, care este o adresă de domiciliu sau de birou.
    • Acolo unde este cazul, încercăm să livrăm toate articolele pe care le-ați comandat în același timp.
    • Ne rezervăm dreptul de a împărți livrarea comenzii dumneavoastră, de exemplu dacă o parte a comenzii dumneavoastră este întârziată sau indisponibilă. În cazul în care vă împărțim comanda, vă vom anunța despre intenția noastră de a face acest lucru, trimițându-vă un e-mail la adresa de e-mail furnizată de dvs. la momentul plasării comenzii.Nu veți fi taxat pentru niciun cost suplimentar de livrare.
    • La livrare, vă rugăm să verificați coletul pentru eventuale deteriorari. Dacă produsele sunt deteriorate, vă rugăm să nu acceptați transportul.
    • Dacă efectuați o achiziție care depășește pragul existent pe site-ul nostru la momentul plasarii comenzii dvs, veți primi GRATUIT livrarea Standard sau opțiunea de livrare express cu reducere.

     

    5. Returnari si anulare

    5.1 Anulare comanda inainde de expediere

    • Puteți anula orice comandă gratuit și fără a ne oferi niciun motiv, cu condiția ca aceasta nu fi fost încă expediată.
    • Procesarea comenzilor plasate pe site-ul nostru se face in aceeasi zi sau maxim in ziua imediat urmatoare plasarii comenzii dvs.
    • Dacă anularea nu este posibilă, produsul/produsele vă vor fi livrate și pot fi returnate în conformitate cu procedura de returnare descrisa mai jos.

     

    5.2 Returnarea comenzilor dupa livrare - produse defecte/neconforme

    •  Aveți dreptul să returnați produsele livrate în cazul în care acestea sunt defecte sau nu sunt în conformitate cu comanda dumneavoastră atunci când le-ați primit. În cazul în care reclamația dumneavoastră este justificată, prețul de achiziție și costurile de transport vor fi rambursate.
    • Pentru informații practice despre cum să returnați, consultați secțiunea  "Returnare"  disponibila pe site-ul nostru.

     

    5.3 Returnarea comenzilor dupa livrare - orice alta situatie

    • Aveti dreptul sa returnati achizitia pentru orice motiv si fara a avea obligatia de a justifica decizia dvs.
    • Returnarea trebuie sa se faca in maxim 14 zile de la primirea produsului.
    • Returnarea va fi confirmata de catre noi daca produsul/produsele se prezinta in aceeasi stare ca la cumparare (produsul + eticheta netăiate, nefolosite, nespălate, nedeteriorate, nepătate si nemodificate) iar toate accesoriile și pachetul exterior sunt prezente si nu s-au deteriorat sau s-au pierdut.
    • Costurile de transport pentru returnarea produselor descrise in subcapitolul 5.3 sunt suportate de catre dvs.
    • Pentru informații practice despre cum să returnați, consultați secțiunea  "Returnare"  disponibila pe site-ul nostru.

    5.4 Rambursare

    • Rambursările vor fi emise pe baza formei inițiale de plată. Pentru informații practice despre cum să returnați și despre termenele de rambursare, consultați aici. 

     

    6. Alte dispozitii importante

    • Putem transfera drepturile și obligațiile noastre conform unui contract unei alte organizații, dar acest lucru nu va afecta drepturile dumneavoastră sau obligațiile noastre în temeiul acestor "Termeni si conditii de vânzare".
    • Puteți să vă transferați drepturile sau obligațiile conform acestor "Termeni si conditii de vânzare" unei alte persoane numai dacă noi si dvs avem acest acord in scris.
    • Fiecare dintre paragrafele acestor "Termeni si conditii de vânzare" funcționează separat. Dacă orice instanță sau autoritate relevantă decide că oricare dintre ele este ilegală sau inaplicabilă, paragrafele rămase vor rămâne în vigoare.
    • Dacă noi nu insistăm să vă îndepliniți oricare dintre obligațiile dvs. în temeiul acestor "Termeni si conditii de vânzare" sau dacă nu ne aplicăm drepturile împotriva dvs. sau dacă întârziem să facem acest lucru, aceasta nu va însemna că am renunțat la drepturile noastre împotriva dvs. și nu va însemna că dvs. nu trebuie să respectați aceste obligații.
    • Dacă renunțăm la o neîndeplinire a obligațiilor de către dvs., vom face acest lucru doar în scris, iar asta nu va însemna că vom renunța implicit si automat la orice obligatie ulterioară a dvs.